Har du en klage?

Hos Radius Elnet vil vi helst være kendt for at levere høj kvalitet, til aftalt tid. Hvis du er utilfreds med en oplevelse hos os, hører vi meget gerne fra dig.

Der er tre måder, du kan klage på:

  1. Udfyld formularen her på siden

  2. Send en mail til reklamation@radiuselnet.dk

  3. Skriv et brev til:
    Radius Elnet
    Kundereklamation
    Teknikerbyen 25
    2830 Virum

Vi behandler alle klager - og bestræber os på at svare dig inden for 10 hverdage.

Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din klagesag, har du mulighed for at klage til det relevante klagenævn:

Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 41 71 50 00
www.energianke.dk

Ankenævnet behandler civilretlige tvister mellem private forbrugere og energiselskaber.

Ankenævnet for Tekniske installationer
Skanderborgvej 238
8260 Viby J
Telefon 87 41 77 90
www.el-vvs-anke.dk  

Ankenævnet behandler klager fra private forbrugere over el– og vvs-arbejde.