Har du en klage?

Hvis du er utilfreds med en oplevelse hos os, så hører vi meget gerne fra dig

Der er tre måder, du kan klage på:

  1. Udfyld formularen her på siden.
  2. Send en e-mail til reklamation@radiuselnet.dk.
  3. Send et brev til:
    Radius Elnet A/S
    Reklamation
    Teknikerbyen 25
    2830 Virum

Vi behandler alle klager og bestræber os på at svare dig inden for 10 hverdage.

Drejer din klage sig om:*
Aftagenummeret kan du se på din regning, som du modtager fra din elleverandør.
Målernummeret står på måleren - ofte under en stregkode.
Slip fil her eller
Accepterede filtyper: jpg, docx, pdf, png, doc, Maks. filstørrelse: 128 MB, Maks. antal filer: 10.
    Her kan du sende os yderligere dokumentation.
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din klagesag, så kan du klage til det relevante ankenævn.

    Ankenævnet på Energiområdet behandler civilretlige tvister mellem private forbrugere og energiselskaber:

    Ankenævnet på Energiområdet
    Carl Jacobsens Vej 35
    2500 Valby
    Telefon 41 71 50 00
    www.energianke.dk

    Ankenævnet for Tekniske installationer behandler klager fra private forbrugere over el– og vvs-arbejde:

    Ankenævnet for Tekniske installationer
    Skanderborgvej 238
    8260 Viby J
    Telefon 87 41 77 90
    www.el-vvs-anke.dk