Send en klage
Vi bestræber os på at give alle elnetkunder en god og korrekt behandling. Vi betjener dagligt mange kunder, og ind i mellem kan der derfor ske fejl. Hvis det skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig.
Kontakt os
Vil du klage?
Vi er i kontakt med mange kunder hver dag, som vi gør vores bedste for at hjælpe. Men når det handler om mennesker, sker der ind imellem også fejl. Hvis du ikke er tilfreds med din sagsbehandling, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette op på eventuelle fejl og forbedre vores service.
Hvis du er utilfreds med din sagsbehandling og ønsker at klage, så kan du klage på tre måder:
- Udfyld formularen her på siden.
- Send en e-mail til reklamation@cerius-radius.dk.
- Send et brev til:
Radius Elnet A/S
Reklamation
Teknikerbyen 25
2830 Virum
Når vi modtager en klage i vores reklamationsafdeling, foretager vi en grundig vurdering af sagen, og kigger på sagen fra begge sider. Vi har både fokus på det rent juridiske aspekt samt almindelig rimelighed. Hvis det viser sig, at vi har begået fejl, så siger vi naturligvis undskyld og retter op på det.
Vi behandler alle klager, men for tiden har vi desværre en usædvanlig lang svartid på op til en måned.