Er strømmen gået?
Her finder du et overblik over de strømafbrydelser, vi har registreret lige nu. Du finder også information om, hvad du kan gøre, når du står midt i en strømafbrydelse.
Priser og forbrug
Her kan du læse, hvad du som elnetkunde betaler til Radius. Du kan også blive klogere på, hvor meget af din samlede elregning, der dækker brugen af elnettet til at transportere din strøm.
Din tilslutning
Her kan du finde information om vilkår for din tilslutning til elnettet. Du kan også læse om, hvordan elmåleren virker og, hvordan du kan bruge den til at følge dit elforbrug.
Hjælp og kontakt​
Find hurtigt svar på de spørgsmål, vi oftest bliver stillet. Hvis du gerne vil tale med en medarbejder hos os, finder du vores telefonnummer nederst på siden.

Send en klage

Vi bestræber os på at give alle elnetkunder en god og korrekt behandling. Vi betjener dagligt mange kunder, og ind i mellem kan der derfor ske fejl. Hvis det skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig.

Kontakt os

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til en konkret sag, skal du kontakte den afdeling, der håndterer din sag. Er du i tvivl om, hvem der kan hjælpe, er du velkommen til at kontakte vores kundesupport, som vil gøre deres bedste for at løse din sag eller sørge for, at du bliver hjulpet videre til rette sted eller person.
Telefon Åbningstider
Mandag - Fredag kl. 07-15
Telefon
Tlf. 7020 4800
Skriv til os
Radiuskundesupport@cerius-radius.dk

Vil du klage?

Vi er i kontakt med mange kunder hver dag, som vi gør vores bedste for at hjælpe. Men når det handler om mennesker, sker der ind imellem også fejl. Hvis du ikke er tilfreds med din sagsbehandling, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette op på eventuelle fejl og forbedre vores service.

Hvis du er utilfreds med din sagsbehandling og ønsker at klage, så kan du klage på tre måder: 

  1. Udfyld formularen her på siden.
  2. Send en e-mail til reklamation@cerius-radius.dk.
  3. Send et brev til:
    Radius Elnet A/S
    Reklamation
    Teknikerbyen 25
    2830 Virum

 

Når vi modtager en klage i vores reklamationsafdeling, foretager vi en grundig vurdering af sagen, og kigger på sagen fra begge sider. Vi har både fokus på det rent juridiske aspekt samt almindelig rimelighed. Hvis det viser sig, at vi har begået fejl, så siger vi naturligvis undskyld og retter op på det.

Vi behandler alle klager, men for tiden har vi desværre en usædvanlig lang svartid på op til en måned.

Drejer din klage sig om:*
Aftagenummeret kan du se på din regning, som du modtager fra din elleverandør.
Målernummeret står på måleren - ofte under en stregkode.
Slip fil her eller
Accepterede filtyper: jpg, docx, pdf, png, doc, Maks. filstørrelse: 98 MB, Maks. antal filer: 10.
    Her kan du sende os yderligere dokumentation.
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.