Kontakt

Er strømmen gået – eller har du spørgsmål til din elregning, elmåleren eller andet, der handler om strømmen på din adresse? Her finder du information om, hvem du skal kontakte.

Kontakt din elleverandør først

Som udgangspunkt skal du kontakte din elleverandør, hvis du har spørgsmål til strømmen i din bolig eller virksomhed. Din elleverandør kan svare på de fleste spørgsmål, men vil i nogle tilfælde sende dig videre til os eller bede dig om at kontakte en elinstallatør. Hvis du er i tvivl om, hvem der er din elleverandør, kan du kigge på din seneste elregning eller logge ind på eloverblik.dk.

Hvis du allerede ved, at det er os, du skal tale med, kan du kontakte os her.

Ring til os i vores telefontid

Har du brug for at tale med os, kan du ringe til os på tlf. 70 20 48 00.

Vores medarbejdere i Kundesupport sidder klar på hverdage klokken 7.00-15.00 til at besvare dine spørgsmål. Bemærk at vi har lukket på helligdage, Grundlovsdag, fredag efter Kristi Himmelfartsdag samt den 23. og 24. december.

Hvis du er elinstallatør og skal have fat i vores afdeling for Nettilslutning, skal du ringe i tidsrummet 07:00-11:30.

Hvis strømmen er gået, kan du ringe døgnet rundt

I vores driftsinformation kan du se de strømafbrydelser, som vi aktuelt har registreret.

Hvis I er flere naboer, som mangler strøm, men ikke kan se jeres strømafbrydelse på kortet, kan I ringe til os på tlf. 70 20 58 00 – døgnet rundt. Uden for vores almindelige telefontid kan du opleve længere ventetid på telefonen, da vores vagthavende medarbejdere arbejder på højtryk for at løse problemet.

Brug vores kontaktformularer eller send en mail

Du kan altid sende os en mail på radiuskundesupport@cerius-radius.dk. Din mail vil blive besvaret inden for 5 hverdage.

I nogle tilfælde kan du bruge vores kontaktformularer i stedet. Så bliver din henvendelse sendt direkte til den relevante afdeling. Du kan vælge blandt kontaktformularerne her:

Hvis du har et spørgsmål af mere generel karakter, kan du bruge kontaktformularen herunder.

Angående*
Slip fil her eller
Accepterede filtyper: pdf, jpg, jpeg, png, docx, doc, , Maks. filstørrelse: 128 MB, Maks. antal filer: 10.
    Her kan du sende os en fil med yderligere dokumentation
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Er du samarbejdspartner?

    Er du samarbejdspartner og tilknyttet et forsyningsprojekt, en drifts- eller vedligeholdelsesopgave? Så kan du finde samarbejdsområder, retningslinjer og teknisk information her:

    OBS: Du skal være tilknyttet en opgave eller et projekt, og din e-mailadresse skal være oprettet hos os, for at få adgang.

    Skal du flytte?

    Hvis du flytter, skal du huske at give din elleverandør besked i rette tid.

    GDPR-information: Telefonopkald fra vores elkontrolcenter bliver automatisk optaget

    Vi optager automatisk opkald, som foretages til og fra vores elkontrolcenter. Vi har i henhold til GDPR-reglerne pligt til at oplyse dig om dette forhold og henviser til databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f, (legitime interesser) som grundlag for, at vi må foretage disse optagelser. Vores legitime interesse er at sikre person- og forsyningssikkerhed. Formålet med optagelserne er at udrede og minimere hændelser i vores forsyningsnet og kvalitetssikre vores hertil relaterede processer – særligt de sikkerhedsmæssige forhold. Optagelserne aflyttes kun i forbindelse med hændelser i elnettet, og de bliver slettet senest efter tre måneder.

    Ofte stillede spørgsmål

    Har du spørgsmål til priser, flytning eller skift af elleverandør, kan du finde svar her.