Kontakt

Vores medarbejdere sidder klar alle hverdage til at besvare dine spørgsmål. Bemærk at vi har lukket på helligdage, Grundlovsdag, fredag efter Kristi Himmelfartsdag og den 24. december.

Ring til os

Har du brug for at tale med en medarbejder, kan du ringe til os på tlf. 70 20 48 00.

Vores telefoner er åbne alle hverdage fra 07:00-15:00.

Hvis du er elinstallatør og skal have fat i vores afdeling for Nettilslutning, skal du ringe i tidsrummet 07:00-11:30.

Særligt hvis du mangler strøm

Du kan finde information om aktuelle strømafbrydelser her.

Hvis din strømafbrydelse ikke fremgår af overblikket, kan du ringe til os på tlf. 70 20 58 00 – døgnet rundt.

Uden for vores almindelige telefontid kan du opleve længere ventetid, da vores vagthavende medarbejdere arbejder på højtryk for at løse problemet.

Brug vores kontaktformularer

Vælg hvilken kontaktformular, der passer til din henvendelse:

Hvis du har et spørgsmål af mere generel karakter, kan du bruge kontaktformularen herunder.

Angående*
Slip fil her eller
Accepterede filtyper: pdf, jpg, jpeg, png, docx, doc, , Maks. filstørrelse: 128 MB, Maks. antal filer: 10.
    Her kan du sende os en fil med yderligere dokumentation
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Du kan altid sende en mail

    Hvis din henvendelse drejer sig om andre emner, kan du sende os en mail. 
    Din mail vil blive besvaret inden for 5 hverdage.

    Skal du flytte?

    Hvis du flytter, skal du huske at give din elleverandør besked i rette tid.
    Se hvad du skal være opmærksom på ved flytning her.

    GDPR-information: Telefonopkald fra vores elkontrolcenter bliver automatisk optaget

    Vi optager automatisk opkald, som foretages til og fra vores elkontrolcenter. Vi har i henhold til GDPR-reglerne pligt til at oplyse dig om dette forhold og henviser til databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f, (legitime interesser) som grundlag for, at vi må foretage disse optagelser. Vores legitime interesse er at sikre person- og forsyningssikkerhed. Formålet med optagelserne er at udrede og minimere hændelser i vores forsyningsnet og kvalitetssikre vores hertil relaterede processer – særligt de sikkerhedsmæssige forhold. Optagelserne aflyttes kun i forbindelse med hændelser i elnettet, og de bliver slettet senest efter tre måneder.

    Ofte stillede spørgsmål

    Har du spørgsmål til priser, flytning eller skift af elleverandør, kan du finde svar her