Forside / Elnetkunder / Klage
Der er tre måder, du kan klage på:
Vi behandler alle klager og bestræber os på at svare dig inden for 10 hverdage.
Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din klagesag, så kan du klage til det relevante ankenævn.
Ankenævnet på Energiområdet behandler civilretlige tvister mellem private forbrugere og energiselskaber:
Ankenævnet på Energiområdet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 41 71 50 00
www.energianke.dk
Ankenævnet for Tekniske installationer behandler klager fra private forbrugere over el– og vvs-arbejde:
Ankenævnet for Tekniske installationer
Skanderborgvej 238
8260 Viby J
Telefon 87 41 77 90
www.el-vvs-anke.dk
Radius driver det elnet, som forsyner 1 million hjem og virksomheder i Københavnsområdet, i Nordsjælland og i dele af Midtsjælland. Vi ejer kablerne i jorden og de elmålere, der opgør kundernes elforbrug og elproduktion, og det er os, der har ansvaret for, at vores kunder har strøm i kontakten hver dag.
Teknikerbyen 25, 2830 Virum
Mandag-fredag: kl. 7-15
Telefon: 70 20 48 00
Skriv til os
CVR-nr.: 2991 5458