Forside / Professionelle / Log på ISB

Log på ISB

Her finder du vejledninger og vigtig information om ISB'en.

Du vil i øjeblikket opleve længere ventetid på sagsbehandlingen i ISB’en. Dette skyldes, at vi arbejder på at nedbringe antallet af de sager, som vi ikke kunne behandle i perioden 22. marts til 8. april 2024, hvor ISB’en var lukket ned.

Nedlukningsperioden 22. marts til 8. april 2024 skyldtes en planlagt opdatering af vores IT-system. I den periode kunne vi ligesom samtlige brugere ikke tilgå ISB’en.

Når vi har taget din sag, vil den enten blive anvist, eller du vil høre fra os, hvis vi mangler oplysninger.

Vi vil opfordre dig til at holde øje med status på din sag i ISB’en. Så vidt det er muligt, bør du begrænse mail- og telefonforespørgsler, så vi kan prioritere vores ressourcer til sagsbehandling.

Logon på ISB er ikke åben

Vi arbejder på at løse problemet. Tjek gerne siden igen senere idag. Tak for jeres tålmodighed.

Radius sender en mail med information om valg af elleverandør til den nye elinstallation. Udfyld feltet til kundens e-mail adresse, ellers modtager du selv mailen og er ansvarlig for at sende den til kunden.

Hvis du har spørgsmål, så ring til Nettilslutning på 72 10 46 00 mandag-fredag kl. 7-11:30

Behov for afbrydelse uden for almindelig arbejdstid?

Vær opmærksom på, at Radius skal modtage din bestilling omkring afbrydelse og gentilslutning senest 10 hverdage inden den ønskede dato. 

Bestil din afbrydelse og gentilslutning

I helt særlige tilfælde kan vi udføre opgaver om natten.

Tilslutning af nyt stik

Når du tilslutter et nyt stik, skal du huske at skrive vejnavn og husnummer på kablet, så det er tydeligt hvilken installation stikket skal forsyne.