Vi opdaterer vores IT system.

Du kan derfor ikke benytte vores ISB fra fredag d. 10. januar klokken 17:00 til 19:00.

Log på ISB

Her finder du vejledninger og vigtig information om ISB'en.

Du vil i øjeblikket opleve ventetid på sagsbehandlingen af visse sagstyper i ISB’en.

Når du opretter en sag, kan du selv lette sagsbehandlingen ved at sikre, at vi har:
– de korrekte faktureringsoplysninger på kunden
– al relevant dokumentation
– eventuelle billeder som dokumentation. 

Vi opfordrer dig til at holde øje med status på din sag i ISB’en. Så vidt det er muligt, bør du begrænse mail- og telefonforespørgsler, så vi kan prioritere vores ressourcer til sagsbehandling.

Radius sender en mail med information om valg af elleverandør til den nye elinstallation. Udfyld feltet til kundens e-mail adresse, ellers modtager du selv mailen og er ansvarlig for at sende den til kunden.

Hvis du har spørgsmål, så ring til Nettilslutning på 72 10 46 00 mandag-fredag kl. 7-11:30

Behov for afbrydelse uden for almindelig arbejdstid?

Vær opmærksom på, at Radius skal modtage din bestilling omkring afbrydelse og gentilslutning senest 10 hverdage inden den ønskede dato. 

Bestil din afbrydelse og gentilslutning

I helt særlige tilfælde kan vi udføre opgaver om natten.

Tilslutning af nyt stik

Når du tilslutter et nyt stik, skal du huske at skrive vejnavn og husnummer på kablet, så det er tydeligt hvilken installation stikket skal forsyne.